O ŠKOLI

Dobrodošle!

Na sljedećim vam stranicama predstavljam našu školu koja jedanaestu godinu za redom svojim programom i autentičnim konceptom prati specifične potrebe nas žena.

Zreli ženski svijet je drugačiji od vidljivog svijeta, mi žene živimo i doživljavamo život ciklički, ravnopravno. Hijerarhije su nam strane, autoriteti nam trebaju imati i pokriće srca.

U vanjskom svijetu naše vrijednosti nisu ni prepoznate ni dobro došle pa zbog toga često u njih sumnjamo i ne vjerujemo same sebi. Stoga gradim ovo mjesto, naše sigurno mjesto, gdje možemo na naš ženski način, u miru, ne samo vidati posljedice nesretnih vremena naših pretkinja i našeg djetinjstva koje još uvijek žive u nama, već sve to otpustiti i ispod toga pronaći onu koja čeka biti otkrivena – stvarnu Sebe te svoju unutarnju istinu.

Nakon toga se spontano počinju otvarati nove vizije, nove mogućnosti.
Što god da vam se dogodilo, što god da vas je dovelo na ove stranice, sve je to ljudski i sve ćemo to proći. Korak po korak. Ne morate same.
Može laganije, radosnije, opuštenije, uz pomoć i/ili podršku. Mnoge su prošle tim putem. Stvorile novi život i novu sebe.

Ako se, čitajući, prepoznate ili osjetite “ono nešto”, vjerojatno je naš program upravo to što vam treba sada. Veselit će me ako si date priliku provjeriti. Mi smo tu za vas.

Nadja Skazlić, autorica i voditeljica Škole

Pet je novosti koje su jako važne.

  1. Radionica Moje sigurno mjesto je integrirana u program Povratak sebi, koji je dio programa Prve godine
  2. U Povratak sebi je dodan još jedan cjelodnevni modul, sad ih je šest.
  3. Druga, treća i četvrta godina imaju povećanu satnicu, dodano je 8 radionica po 2.5 sata na svaku godinu
  4. Mogućnost psihoterapijske edukacije 
    Nakon četiri godine naše škole, uz odgovarajuće uvjete, možete nastaviti  (4), 5. i 6. godinu edukaciju za tjelesnoorijentiranog integrativnog psihoterapeuta u drugoj školi, s tim da se njihov program možete uključiti već na 3. godini. Informacije dobivate na konzultacijama. Uglavnom, nije vam vrijeme u našoj školi samo osobni razvoj te “bačeno u vjetar”. Budete li htjele, možete nastaviti dalje prema profesionalnom razvoju. Imat ćete priliku asistirati na našim programima, bit ćete podržane u svom profesionalnom razvoju.
  5. Učiteljski tim
    Stvoren je radni tim, ima nas pet. Osim Nadje, tu su: terapeutkinja, psihologinja, asistentica konstelatorica u nastavi te asistentica u organizaciji.

Škola je namijenjena ženama koje osjećaju da je vrijeme za promjenu.

  • Ako se ne snalazite u svom životu
  • Ako vas je kriza izbacila iz cipela
  • Ako su vas iscrpili neproduktivni odnosi
  • Nakon prekida ili razvoda
  • Ako vam se čini da ste izblijedile, da nestajete, da život ne teče
  • Ako vam se čini da ne znate tko ste
  • Ako ste usamljene
  • Ako ne možete same
  • Ako vam je dosta
  • Ako bi trebalo biti u redu, a kao da nešto nedostaje
  • Ako ste već sve pročitale i sve znate, a čini vam se da ne možete same dalje
  • Ako ste “pregorjele”
  • Ako vam treba sigurno mjesto
  • Ako osjećate da vam treba upravo to: učenje, podrška, druženje, sve sigurno, s poštovanjem i zdravim granicama.

S vama su u grupi osobe slične vama, koje imaju hrabrost biti prema sebi iskrene i odgovorne.

To su obrazovane i zanimljive žene.

U jednoj školskoj godini imate:

  • Osam jednodnevnih mjesečnih modula (60 sati x 60 min) (subota ili nedjelja).
  • Osam 2,5 satnih radionica.
  • Zajednički školski retreat u Istri (čet-ned, 15 radnih sati x 60 min) – retreat je intenzivno radni, nije odmor.
  • Ukupno tri cijela dana zajedničkih radionica (u Zagrebu i u prirodi, sve četiri godine zajedno – 25 sati x 60 min).
  • Ukupno svega 159 sati x 45 minuta
  • Prva godina ima 7 sati dulji program.

 

U školarinu je uračunato sve navedeno te još:

  • Set od tri specijalizirane bilježnice oblikovane za našu školu.
  • Smještaj 3 noćenja na imanju u Istri*
  • Trošak prostora za rad i honorari predavača, asistenata i vanjskih suradnika.
  • Polaznice imaju popuste na sve grupne izvanškolske programe.
  • Dostupni smo vam između modula u svako doba.

Preporučujemo korištenje ostalih programa te po potrebi više individualnog rada, ali nije obavezno.

Nije uračunato, a obavezno je:

  • deset sati individualnog rada (od čega je 5 uračunato u programu Povratak sebi – samo prva godina)
  • Troškovi putovanja (dijelite prijevoz automobilima) i hrane na školskom retreatu *

* Pretpostavljeno povećanje cijena vanjskih dobavljača je uračunato u cijenu. Ako njima dođe do dodatnog povećanja troškova, imat ćemo nužnu korekciju.

Iznos školarine 

  • Program Prve godine se sastoji od dva dijela: Povratak sebi + dopuna Prve godine.
  • Najprije upisujete Povratak sebi pa ako želite dalje nastaviti, upisujete dalje dopunu prve godine.
    Ukupan iznos je:
    POVRATAK SEBI 1800 €
    DOPLATA PRVE GODINE 700 €
    DOPLATA 5 TERAPIJA 275 €
    UKUPNO ( s 10 terapija i smještajem u Istri ) 2775 €
    Sve precizne informacije su u upisnoj dokumentaciji.
  • Ako plaćate na rate, iznos treba biti uplaćen na početku svakog mjeseca, do 3. dana u mjesecu.

Popusti

  • Plaćanje cijelog iznosa unaprijed – popust od 5%
  • Polaznice Škole imaju popust od 10% na sve vanškolske grupne radionice te popust od najmanje 40 € na vanškolske retreate.

 

Napomene:

  • Najmanje deset individualnih sati u cijeloj godini – plaćate direktno terapeutu sat po sat kroz godinu ili unaprijed, kako želite (uračunati su u gornjem obračunu, ali ih plaćate odvojeno)
  • Školski retreat u Istri – program i smještaj su uračunati u školarinu, doplaćuje se hrana direktno kuharici, a troškove putovanja dijelite ako zajedno putujete automobilima
  • Radionica Moje sigurno mjesto je od školske godine 2024/25. integrirana u program Povratak sebi, uračunata je u školarinu.

Zašto je Škola samo za žene?

Zato što žene imaju specifičnu dinamiku i trebaju sigurno mjesto na kojem mogu otvoriti i one dijelove svoga bića koji su ili ranjeni ili zanemareni. Kao što muškarci trebaju imati svoja muška “plemena” (sport, muške grupe i slično) gdje će obnavljati svoju mušku energiju, tako i žene trebaju imati mjesta gdje će iscjeljivati povrede, dopustiti ženstvenosti da ispliva. Ženstvenost traži sigurnost. Neke nemaju to iskustvo, a da ni ne znaju da ga nemaju. Samo osjećaju da nešto nedostaje, da nisu povezane.

Toliko žena na jednom mjestu? Je li to kaos?

Ne, nije. Učimo osjetiti, razumjeti, prepoznati svoje i tuđe iluzije, maske, zablude, pretpostavke i time mičemo prepreke jasnom komuniciranju i otvaramo srce. Na sigurnom mjestu uvježbavamo odnose koje kasnije prakticiramo u svakodnevnom životu.

“Nisam vjerovala da može biti tako iscjeljujuće.”
“Nisam znala da to postoji.”
“Sad znam da mi je to nedostajalo.”

Mnoge žene nemaju dobro životno iskustvo sa ženama (dominantna, agresivna, nezainteresirana ili neprisutna majka, i slično) pa to iskustvo projiciraju na sve žene, ne vjeruju im. U grupnom i individualnom radu otapamo te blokove i otvaramo prostor povjerenju. Odricanjem i odbacivanjem, umanjivanjem žena  odbacujemo i svoj ženski aspekt, imamo previše muškosti u sebi. Mi smo svi sazdani i od majke i od oca te oba aspekta žive u nama. Ovim radom integriramo oba.

Također učimo iskustvom da žena ženi ne mora biti vuk, već može biti kvalitetna podrška. Radimo na formiranju zdrave zajednice koja ima također iscjeljujuću ulogu.

Je li osnaživanje žena rad protiv muškaraca?

Nije. Ne gledamo sve na svijetu u odnosu na muškarce pa ni vlastiti razvoj. U Školi se ne bavimo muškarcima kao posebnom temom (nema odbacivanja, mržnje, optuživanja, “svi su isti” i slično). Cilj osnaživanja žene je kvalitetan suživot žene sa samom sobom i okolinom. Time profitiraju i muškarci.

Možda nekima padaju u vodu uobičajene nesvjesne manipulacije pa im se to ne sviđa na početku, ali kad žena nauči prepoznati na koji način ona nesvjesno i u neznanju sudjeluje u problematičnom odnosu, koji je njen doprinos i njena odgovornost i kad to počne mijenjati, u većini slučajeva i partner omekšava svoje obrane koje više nisu potrebne, jer je napada i nerazumijevanja manje.

Tada poteče stvarna komunikacija iz razumijevanja da smo svi nesavršeni te da sve loše što činimo, činimo iz straha i nemoći. To, naravno ne opravdava neke povrede, ali razumijevanje i iscjeljenje sebe pomaže da se odnos razjasni. Neki obnove svoj odnos i otvore srce, a neki shvate da tu više nema ničega i ne gube dalje vrijeme u oživljavanju neživog.

Sramim se da mi treba pomoć, da ne mogu sama. Što ako netko sazna da idem u Školu?

Ne objavljujemo fotografije, imena, ne dijelimo vaše priče. Osobne granice su prioritet broj jedan, nitko vas ne tjera da bilo što izlažete, a ono što kažete ostaje između nas. Grupni rad nije rad u kojem svi pričaju svoje priče, već rad u kojem učimo i uvježbavamo. Za sve što želite podijeliti sa mnom imamo predviđene individualne termine. I sve ostaje među nama. To je za mene pravilo broj jedan i držim ga se dosljedno.

Vremenom ćete tako sjajiti da ćete htjeti sve svoje sestre, prijateljice i kolegice poslati u Školu  – to je faza koja traje prvu i drugu godinu. Na trećoj godini više nikoga ne nagovarate, ne spašavate svijet, već se okrećete sebi. To je otprilike do sada bilo tako.

Kako ćete biti sve snažnije i snažnije, neće vam biti bitno zna li tko ili ne, jer je rad na sebi znak snage, a ne slabosti.

Neke žene krenu najprije s individualnim satovima pa na to dodamo konstelacije i druge oblike rada. Neke se uključe u Školu odmah, neke kasnije, neke uopće ne.

Koncept je zamišljen tako da može ispuniti potrebu većine žena. Zato je važno na početku jasno razlučiti koji su ciljevi i potrebe akutni, a koji dugoročni, pa prema tome biramo metode i korake. Javite se i pitajte što vas zanima.

Je li sa mnom sve u redu? U ovim godinama bih trebala imati sve uređeno u životu i biti sretna?

Naravno da je u redu. Nigdje ne piše kad bismo što trebali imati uređeno. Ljudi se razvijaju ciklički, znači u ciklusima, a ne pravolinijski. Svako doba života donosi nove zadatke i iskušenja. Ako smo nešto preskočile, ti repovi smetaju integraciji novog. Radimo na preskočenom i sve bude u redu.

Većina ljudi se boji smrti i ludila. Taj strah je iskonski, u svima nama. U svakom odstupanju od ideala iz reklama i slikovnica te tuđih idealiziranih selfija vidimo mogući znak da nismo dovoljno dobri, uspješni, zdravi i da je možda u nama neki veliki problem.

Ako si želite pomoći i krenete u program, tu ste već sami sa sobom odradili pola posla. Znači da ste svjesni da niste zadovoljni i znači da želite lakoću i ispunjen život. Sve ostalo ćemo zajedno.

Ja sam vjernica. Hoće li program utjecati na moju vjeru?

Vjerovanje je intimno, osobno pitanje svake osobe i ni u jednom trenutku ga ne preispitujemo. Nikad vas nitko neće pitati koje ste vjeroispovijesti ili svjetonazora, ne promoviramo ni jedan izbor, ne odbacujemo ni jedan izbor. Nitko vam neće reći što da mislite ili ne mislite, što da osjećate ili ne osjećate.

Time bismo vam oduzeli pravo na slobodu i na vlastitu odgovornost. Povezujemo se sa svojim spiritualnim dijelom, sa svojom intuicijom, unutarnjim glasom, uzimamo u obzir i taj aspekt našeg bića (uz tijelo, psihu, um), upoznat ćete taj svoj dio koji bezuvjetno voli i prihvaća, ali ga ne imenujemo i ne stavljamo ga u organizirani sustav niti pratimo ili odbacujemo druge sustave vjerovanja.

Ima li u Centru mjesta za muškarce?

Ima. Volimo i prihvaćamo sve ljude, i žene i muškarce. Dobro su došli na individualne satove, na konstelacije i sve radionice. Jedina dva programa koja su specijalizirana za žene su Škola osobnog razvoja za žene i „Zaroni u život“ – retreat za žene na Cresu (koji trenutno pauzira).

Muškarci se rado savjetuju oko prekida i razvoda, oko izbora posla i drugih životnih odluka. Rado dolaze na konstelacije, sudjeluju i rješavaju svoja pitanja i probleme.

Treba li “kopati” po sebi non stop?

Ne treba kopati, već ako se nešto pokaže, to treba riješiti pa dalje živjeti. Nekim ljudima to “kopanje” postaje smisao života, lifestylePrioritet je normalan svakodnevni život.

Ako stalno nešto zvjeramo uokolo, nemamo kada ni osjetiti kako smo u miru, kako smo kad je sve obično, nedostaje li što. Neki taj mir ne mogu podnijeti, nedostaje im drama pa je sami stvaraju da bi se imali čime baviti. Znači, po potrebi.

Ali, da bi se do toga došlo, nekim ljudima u nekim životnim fazama treba veliko spremanje. Životne tranzicije, transformacije, udarci, gubici, praznine, tupila, … to su trenuci kad treba sistematski posložiti stvari, vidjeti što nas je snašlo, jesmo li se pogubili, izblijedili, nestali… kao tu smo, ali “nema nikog doma”.

Nekad je dovoljno samo dobiti zrcaljenje i provjeriti smjer, a nekada treba presložiti temelje. U takvim situacijama, kad smo “izbačeni iz cipela”, najbrže i najlakše ulazimo u svoju snagu ako se oko toga ne mučimo sami, već potražimo pomoć.

Ako niste našli odgovor na svoje pitanje, slobodno mi pišite ili zovite, odgovaram na svaku poruku ili poziv.

POZNAJETE LI NAŠ NAČIN RADA?

Ako ne, preporučujemo da prije upisa dođete na druge radionice, reatreate,  predavanja, konstelacije i polako se uvedete u ovu vrstu rada. Nekima je dovoljan individualni rad da osjete je li ovaj rad za njih.

Upisi su stalno otvoreni, znači da možete uvijek krenuti s konzultacijama, pripremiti se za polazak.

Upis u prvu godinu Škole ima proceduru od šest koraka i traži ponešto vremena, pa vam predlažemo da se javite što prije ako želite u miru promisliti i osjetiti je li ova škola za vas.

Ovo je intimni rad i ne možete birati samo “glavom”, tj. razumom. Trebate osjetiti je li ovo mjesto dobro mjesto za vas i jesam li ja dobra osoba za vas, imate li povjerenja. To je najvažniji dio upisa.

Važno je da ste sa svojom odlukom za ovaj rad dovoljno mirne. Ne možete biti do kraja mirne i to je normalno, ipak se ne poznajemo, ali je važno da bude dovoljno. Možete odustati u svakom koraku prilikom upisa ako osjetite da ipak ne želite.

KORACI UPISA U ŠKOLU OSOBNOG RAZVOJA

  1. Pošaljite mail namjere polaska u Školu ili me nazovite.
  2. Dobit ćete dio pisanih materijala za proučavanje.
  3. Konzultacije – razgovaramo oko pola sata uživo ili telefonom/Skype-om, WhatsApp-om, Viber-om, Facebook-om).
  4. Šaljete ispunjenu prijavnicu.
  5. Uplaćujete akontaciju
  6. Dobivate drugi dio pisanih materijala, pripremu za početak.

 

Prvi rok za upis je 1.7.2024.
Zadnji rok za upis je 1.9.2024.

Škola osobnog razvoja za žene Novi život Nova Ja

UKRATKO

Škola je četverogodišnji program namijenjen ženama koji žele preuzeti odgovornost za svoj život te živjeti lakše, smislenije i ispunjenije.

Onima koje se same sebi obvežu da će učiniti sve, u skladu sa svojim ritmom, izaći iz životne situacije u kojoj jesu te zakoračiti snažno i odgovorno u novi život, izgraditi Novu Ja. Znači, preuzeti odgovornost za sebe i svoj život.

U Školi se promatra čovjeka kao cjelovito biće te se pristupa svim njegovim razinama: tjelesnoj, emocionalnoj, mentalnoj i duhovnoj. Uspostavljanje ravnoteže među navedenim razinama je preduvjet za unutarnji mir. Škola je zamišljena kao sistematski rad na sebi. Dakle, prvo se grade temelji, a potom nadogradnja.

Radimo od rujna 2024. do svibnja 2025.

Nastava je strukturirana tako da imate tri oblika rada: individualni, grupni unutar svog razreda, tj. godine, te zajednički grupni sa svim razredima. Svaki taj oblik ima svoj cilj i koristi.

Kalendar svih aktivnosti u cijeloj školskoj godini dobivate u srpnju, prije početka nastave.

POVRATAK SEBI

Program Povratak sebi je samostalni 6-mjesečni program koji je sadržajem u stvari dio programa prve godine. Nakon njega možete odlučiti želite li nastaviti dalje te uz doplatu i nove sadržaje završiti cijelu prvu godinu.

Škola donosi: Mir, stabilnost, strukturu, osjećaj sigurnosti i lakoće, a vremenom i osjećaj pripadanja. Uglavnom, imate sebe na dobar način.

ŠTO KAŽU POLAZNICE?

Stabilnije prolazim kroz životne situacije.

Škola mi je donijela sigurniju i stabilniju mene. Oslobođena sam od straha, krivnje i osjećaja da moram. Stabilnije prolazim kroz životne situacije. Mogućnost da si počnem dozvoljavati život i sve što on donosi. Neprocjenljivo iskustvo.

A.

Dobivam sigurnost

Znam da znaš što radiš, meni to treba. Dobivam sigurnost. Odnosimo se s poštovanjem, nema tračanja. Odlično sam odabrala.

M.

Imam više povjerenja u život

Školica mi je donijela da sam nježnija prema sebi, manje kritična, manje se osuđujem i ne očekujem od sebe previše. Izlazim iz krivnje, cijenim sebe više, imam više samopouzdanja i samopoštovanja, povjerenja u život... Polako, ali sigurno postavljam granice...

R.

Uvid i razrješenje nekih pitanja koja su me kočila u životu

Nadjina školica mi je dala uvid i razrješenje nekih pitanja koja su me kočila u životu, a da nisam ni znala da postoje, osjećaj zajedničkog rasta i podrške grupe inspirativnih žena, prihvaćanje svoje (i tuđe) nesavršenosti, te polaganu, ali sigurnu izgradnju jednog temelja u sebi koji može držati izazovne situacije, čekati uslijed neizvjesnosti, a istovremeno uživati život.  

B.

Ona izvorna ja

Školica mi je donijela mogućnost i prostor da dopustim sebi biti ona izvorna ja, da se posvetim izgradnji i oslobađanju autentične sebe i pronađem snagu u sebi, u svijetu koji autentičnost ne podržava i ne potiče.  Siguran krug žena koje imaju iste ciljeve vlastitog osobnog razvoja daje mi osjećaj podržanosti koji mi nedostaje u svakodnevnom životu i svijetu pogrešno posloženih vrijednosti te poticaj da ojačam svoje kapacitete i nadvladam izazove.

A.

U meni leži odgovornost

Školica mi je dala nešto novo u smislu da može i drugačije. Dala mi je spoznaju da nitko drugi izvana neće doći i da u meni leži odgovornost za moj ispunjeni život. Sve to na blag, nježan, mekan i podržavajući način.

B.

Ja – sigurnija i stabilnija

Škola mi je donijela sigurniju i stabilniju mene. Oslobođena sam od straha, krivnje i osjećaja da moram. Stabilnije prolazim kroz životne situacije. Mogućnost da si počnem dozvoljavati život i sve što on donosi. Neprocjenljivo iskustvo. 

A.

Jasnoća i snaga za velike odluke

Škola mi donosi jasnoću, snagu za velike odluke, vrijeme za biti, energiju, povratak sebi, manje krivnje, više prihvaćanja i razumijevanja, bolje odnose. Lakoću riječi Ne i Previše.

I.

SRETNA SAM kao nikad do sad!

Nova ja zaista privlači nova iskustva, nove, pozitivne, zanimljive ljude, nova učenja, nove prilike… sve češće osjećam da je zaista “samo nebo granica”. Sjetim se kad si govorila da “pustimo energiju da poteče”. Eh, sad napokon razumijem o čemu si govorila! Kako je to predivno iskustvo! Ovih ga dana često proživljavam i nadam se da će također postati “podrazumijeva se”. Ma, mogla bih ti pisati i pisati, ali poanta je u sljedećem: SRETNA SAM kao nikad do sad! Znam da sam do ovoga došla najviše svojom snagom i hrabrošću, nitko to nije mogao učiniti umjesto mene ali…, hvala ti na nesebičnoj podršci i “naviganju” od stare ja, preko nove ja, do neke još novije ja. Veselim se što ćeš raditi s novim ženama koje sada proživljavaju ono što sam proživjela i sama, jer će i one (barem dio njih, koje budu željele) kroz neko vrijeme doživljavati i proživljavati radost nove ja. Šaljem ti veeeliki zagrljaj!

S.

Hvala što me učiš kako sam zapravo divna.

Draga moja, sve znaš a i ja znam svakim danom više… Hvala što me učiš kako sam zapravo divna, svi su to znali više od mene. Zaljubljujem se konačno u pravu i jedinu osobu vrijednu toga svaki dan.

B.

Da kreativnost može dati osjećaj kontrole, to me je iznenadilo.

Preuzimanje odgovornosti. Važno i teško područje. Jesam li za sve sama kriva? Zašto sam si to dozvolila… dozvoljavam si? Okrenuti kažiprst od drugih prema sebi… Kao da je netko povukao okidač i “ubio” me. Te, tzv. smrti, su prekretnice… ili polako umireš u depresiji zatočenoj u isključivanju i isključivosti kojima nastavljaš terorizirati i sebe i druge, ili se, kao nakon svake smrti ponovno rodiš s mišlju da ti je darovana nova prilika (život). Stalno mi se u glavi vrti mantra “ja sam odgovorna”. Isprva zvuči kao da nemam izbora sve dok u nekom trenutku ne shvatiš da zapravo imaš bezbroj izbora. I onda onu (bolesnu) potrebu da budeš “control freak” preokreneš u “creative freak”… Da kreativnost može dati osjećaj kontrole, to me je iznenadilo… .”

Povećanje osobnog kapaciteta.

Prve dvije godine donijele su mi novu razinu znanja, iskustva i uvida što je dovelo do povećanja osobnog kapaciteta. Prvu godinu doživljavam kao godinu za “razbucavanje” – ono kao, imaš neki svijet posložen na svoj način, a onda ti pukne puno malih unutarnjih petardi, nedovojno jakih da te ozlijede, a dovoljno jakih da ti naruše strukturu i izazovu stanje u kojem ili pobjegneš (napustiš rad), ili se primiš čišćenja i novog preslagivanja/slaganja. Ono što je u tome dobro je to što se na taj način stvorio prostor koji je popunjavan znanjem i iskustvom koji su povećavali osobni kapacitet pa time i učvršćivali novu strukturu. Druga godina je donijela nešto vrlo slično (opet razbucavanje), ali uz bitnu razliku da je već postojalo iskustvo prve godine koje je davalo sigurnost u proces pa se moglo raditi na dubljoj razini (petarde su mogle jače pucati). Da, iskustvo je rezultiralo povjerenjem u proces, a onda se povećalo i davanje u proces. To je isto dobit kao jedan aspekt povećanja osobnog kapaciteta, zar ne?

Nosim i koristim masku (maske), jer mi još uvijek treba(ju) i to mi je ok.

Mijenjanje slike o sebi. Iskreno se suočiti sa svojim manama i vrlinama… presudnu su ulogu imale “maske”. Otkriti vlastitu masku (maske) značilo je otkriti vlastitu “igru”, “manipulaciju”. U svijetu u kojem trebam biti savršena ovo je jako težak udarac za doživjeti. Opet, da nije bilo takvog udarca, nikad na površinu ne bi isplivao Sram. S-r- a-m = nesavršena sam = neuspješna sam = bezvrijedna sam = nema za mene = bolje bi bilo da me nema. Kako plodno zemljište za uzgoj Jadnice! No da… značilo je to srušiti sliku o sebi uredno zapečaćenu u roza, zelenom, narančastom, ljubičastom ili već nekako obojenom kontejneru, priznati da sam razotkrivena, nebranjena, ranjiva. Ne hodam baš “gola” po svijetu. Nosim i koristim masku (maske), jer mi još uvijek treba(ju) i to mi je ok.

Uspjela sam naći način ostajanja u odnosu i ljubavi.

Pokrenut je i razvija se proces emocionalne separacije od roditelja. Suočavanje sa i prihvaćanje obiteljskih istina… najteže mi je u tome bilo proraditi crno-bijeli kontejner. Izvaditi osobe, prije svega članove obitelji, iz crnog/bijelog kontejnera značilo je proći bol suočavanja sa zabludom, ljudskošću “mitskih bića” i vlastitom isključivošću. Značilo je prihvatiti činjenice suprotne od “činjenica” u koje sam vjerovala, suočiti se s ljutnjom i agresijom (afektivnom i potisnutom) i naći način ostajanja u odnosu i ljubavi (ili barem ne-mržnji).

Reanimirala sam ljubav u svojem životu.

Manje se plašim života i budućnosti. Reanimirala sam ljubav u svojem životu, smirenija sam, manje zabrinuta, sigurnija, hrabrija… Ljubav je najbolja podrška koja mi daje više hrabrosti i odlučnosti.

Razvilo se samopouzdanje, osjećaj osobne snage i moći.

Razvilo se samopouzdanje, osjećaj osobne snage i moći. To zaključujem iz dva razloga: prvo, otvaram se ranjivosti, a drugo, imam više povjerenja u sebe, druge, život… da će mi pomoći u zacjeljivanju novih povreda pa sam spremnija riskirati. Češće i otvorenije govorim o svojim emocijama i potrebama, češće pokrećem inicijativu za nešto čiji je ishod upitan (dapače, koji može biti neugodan), češće priznajem da sam pogriješila… Strah i sram su se dovoljno smanjili da više nisam paralizirana i počela sam shvaćati i pomalo uživati u osjećaju (po)kretanja.

Odnos s drugim ljudima dobio je mnogo novih, suptilnijih slojeva.

Kao da je odnos s drugim ljudima dobio mnogo novih, suptilnijih slojeva, izgleda mi da su u tim odnosima moja davanja i traženja realnija. Sve je to rezultiralo s manje sukoba s drugim osobama (bilo unutarnjim, bilo vanjskim). Mislim da sam postala kvalitetnija prijateljica i kvalitetnija suradnica/kolegica.

Otvorio mi se jedan novi svijet.

Idem u školicu već dvije godine. Pošla sam iz očaja, okolnosti u tom trenutku, a sad se sa zahvalnošću toga prisjećam. Puno sam osvjestila, radila na sebi da bih sad mogla reći da sam smirena i sretna:) i da imam nove prijateljice i da mi se otvorio jedan novi svijet. Do nedavno sam razmišljala da sam sretnica, da sam privilegirana… što sam dospjela u Nadjinu školicu koja mi je pomogla da se razvijem i upoznam sve te divne žene. Ne, ne… nismo mi nikakve “posebne” žene, niti je ovo “posebna” škola. Mi smo samo duše koje se, nakon bezbroj života koje smo živjele, nalaze točno tamo gdje im je sada mjesto (uključujući Nadju) Do kada? Nebitno. Putujemo… pa ako smo ovdje, znači da je ovo jedna od naših privremenih stanica

Sebe osjećam drugačijom, ljudi drugačije reagiraju na mene.

U ovih par tjedana se sve počelo mijenjati. Sebe osjećam drugačijom, ljudi drugačije reagiraju na mene, osjećam i postavljam svoje granice, sada VIDIM što se događa, a da me ne preuzmu emocije. Pojavljuju mi se novi zanimljivi ljudi, imam volju i unutarnju snagu za mnogo toga. Sve to nakon prvog modula.

A.

Do sad naučeno mi pomaže u svakodnevnom životu.

Stvarno želim shvatiti sebe, a onda i druge ljude, jer je lakše funkcionirati. Ne možeš ići nesvjestan po svijetu. Stvarno mi do sad naučeno pomaže u svakodnevnom životu. Nema druge i nema natrag, pogotovo kad jednom kreneš.

I.

Učim prihvaćati ljude oko sebe uz poštovanje.

Zahvaljujući tvojoj školi rijetko si više dozvolim drskost osuđivati i prosuđivati, uspješno učim prihvaćati ljude oko sebe uz poštovanje, jer ne znam koje terete oni nose, koliko su im žuljevite i bolne cipele u kojima kroče kroz život.

S.

Predivno prihvatiti sebe i odgovornost za svoje postupke.

Vjeruj mi zaista je divno, predivno prihvatiti sebe i odgovornost za svoje postupke. Vrlo mi je važna spoznaja da će i dalje biti kriza, da će se opet događati i strah i krivnja, ali sada znam kako se s time nositi. Sada sam naučila kako slijediti svoje srce i kako se boriti sa svojim kritičarima. Predivno je ne kriviti ni optuživati ikoga. Iskreno i od srca ti zahvaljujem na svemu.

I.

Najbolja škola koju završavam!

Najbolja škola koju završavam!

R.

Puno je tu rada i učenja ali i druženja i podrške.

Kao u svakoj školi, na početku si zbunjena. Upoznaješ nove kolegice, pitaš se je li ovo pravo mjesto za mene, što ću tu naučiti i ponajviše, hoću li biti bolje? Naime, razni životni izazovi iscrpe nas, stjeraju u kut, tjeraju u očaj…i u jednom trenu znamo da nam treba pomoć, da trebamo i želimo nešto više za sebe. Nadja divno vodi svoju Školicu. Nježno, podržavajuće, a opet sa smislom i strukturom. Uz modulski rad tu su i individualne terapije gdje sa svakom ponaosob radi na osobnim temama. S vremenom se stvara prava mala ženska zajednica, podržavajuća okolina puna smijeha i suza. I da, puno je tu rada i učenja ali i druženja i podrške. I tako sam ja dogurala do 4. godine ove divne Školice. I sretna sam i zahvalna Nadji i mojim curama do neba! 

A.
Škola-osobnog-razvoja-2
škola-osobnog-razvoja-3

CILJ ŠKOLE

Cilj Škole je osobni razvoj polaznica koji se sastoji od novih znanja i vještina te implementacije naučenog u svakodnevnom životu, s ciljem transformacije neželjenog u željeno stanje.

Iako Škola ima i edukacijsku ulogu, cilj Škole nije obrazovanje terapeuta, već je usredotočena isključivo na osobni razvoj.
Ipak, ako želite nastaviti daljnu terapeutsku edukaciju, naše četiri godine osobnog razvoja se priznaju.
Više informacija saznajte od voditeljice.

Bez obzira na to motivira li vas bezvoljnost, problemi u partnerstvu, teškoće nakon gubitka, nezadovoljstvo, panika, nemogućnost mršavljenja, nedisciplina, razni drugi blaži oblici ovisnosti – sve su to samo manifestacije nedovršenih procesa. Često smo negdje putem sebe izgubile. U Školi ćemo se baviti uzrocima pa će se i ove manifestacije preoblikovati, izblijediti, dobit će svoje mjesto, pored radosti i pulsacije života. Problema je uvijek bilo i bit će ih, naučit ćemo kako ih rješavati na način da mi nosimo njih, a ne oni nas.

  • Ne guramo vas prebrzo. Sve ima svoje vrijeme i razvojne faze. Nema preskakanja koraka.
  • Dajte si vremena.
  • Radimo na dnevnim problemima, ali i na uzrocima.
  • Tako istovremeno punimo temelje i preslagujemo nadgradnju.
  • Poštovanje je osnova svakog zdravog ljudskog odnosa. Pazimo na to. Ne uzvisujemo se iznad klijenata, ne umanjujemo ni sebe ni njih.
  • U samom radu terapeut po prirodi svoje uloge privremeno ima superiornu ulogu kako bi se klijent mogao prepustiti, ali izvan te situacije, naš je odnos ravnopravan.
  • Mi vjerujemo da svatko u sebi ima sve što mu treba da si pomogne, za samoiscjeljenje svoje boli, za napredak. Program i učitelji vas vode i podržavaju da maknete prepreke ka svojim resursima, snazi, volji, intuiciji, sposobnosti, osobnom vodstvu.
  • Mi ne “pomažemo”, ne govorimo vam što da radite, kako da živite.
  • Podržavamo vas da pronađete svoju unutarnju istinu. Promjena se događa kad je živimo, a ne samo kad o njoj čitamo. Jedino se iskustvo računa. Pratimo vas u implementaciji naučenog.
  • Siguran i zdrav kontakt dvije ili više osoba donosi iscjeljenje kroz dovršavanje simbioze i separacije, tj. odrastanje. Stoga su važni i grupni rad i rad s terapeutom. Svaki od njih donosi nova, ohrabrujuća iskustva koja nas dopunjavaju.
  • Sami vodite računa o svojim granicama, ne morate se izlagati. Sami birate što ćete podijeliti s terapeutom ili grupom. Nema prisile. Sve što podijelite s terapeutom ostaje između nas.
  • Ne objavljujemo ni podatke ni fotografije na društvenim mrežama.
  • Pripadanje je potreba zbog koje se mnogi ljudi odriču sebe ili se nikad nisu ni “imali”. Zdravo pripadanje izlazi iz zdravog kontakta, a sve to iz osjećaja unutarnje i vanjske sigurnosti. Ako toga nema, formira se nezdrava zajednica s “dječjim”, nezrelim pripadanjem. Mi njegujemo zdravu zajednicu u kojoj imate sebe i pripadate. Pripadate i ne gubite sebe.
  • Važan je da bismo ostvarili duboku transformaciju. Površnost i povremene aktivnosti imaju svoju ulogu, vrijednost i mjesto, ali za stvarnu duboku promjenu trebamo kontinuitet. Škola se naziva školom, jer je organizirana po pedagoškim principima te ima kurikulum koji raste zajedno s vama, iz godine u godinu.
  • Učimo živjeti svoju cjelovitost, jer čovjeka vidimo kao sinergiju tjelesnog, emocionalnog, mentalnog i duhovnog bića. Iako mi ljudi imamo potrebu za definicijama i razlikovanjima, ovim radom vremenom počinjemo sebe i druge doživljavati kao cjelovita bića te razumijemo i svoja i tuđa ograničenja koja proizlaze iz necjelovitosti.
  • Uspostavljanje ravnoteže među navedenim razinama je preduvjet za unutarnji mir.

Koristimo različite metode, ovisno o temi i cilju. Aktiviramo sve svoje aspekte (um, osjećaje, tijelo, duh) putem predavanja, čitanja preporučene literature, meditacija, plesa i pokreta, tehnika tjelesnoorijentirane integrativne terapije, bioenergetskih vježbi, iskustvenih vježbi, konstelacijskih vježbi, kontakta s prirodom, grupnim i individualnim radom.

Program se bazira na:

  • Psihologiji ranog razvoja djeteta
  • Tjelesno orijentiranoj terapiji Bioenergetika i Core Energetics prema učenjima dr. Johna Pierrakosa, Wilchelma Reicha, Alexandera Lowena, Stephena Johnsona i dr.
  • Objektnim relacijama, teoriji vezivanja i radu s traumom (Porges, P. Levine, Ogden, Heller, LaPierre, Dana, Tatkin, A. Levine, Richo, Judith, Rosenberg, Kain, Terrell, Schwartz, Anderson i drugi)
  • Obiteljskim konstelacijama prema Bertu Hellingeru te autorima novijih smjerova u konstelacijskom radu
  • Meditacijama, pokretu i plesu, iskustvenim vježbama te drugim oblicima rada s tijelom
  • Osnovama KTM (kineske tradicionalne medicine)
  • Raznim drugim izvorima i autorima – program se kontinuirano unaprjeđuje novim saznanjima, učenjima, praksama.

Ovaj rad je osobni razvoj, nije zamjena za liječenje. Učimo teorijski i praktično kako radosnije i ispunjenije živjeti, kako preuzeti svoj život, oblikovati ga po svojoj volji. Nije namjenjen ljudima s težim psihičkim poteškoćama.

ZAŠTO UPISATI ŠKOLU?

Nadja Skazlić

Škola osobnog razvoja za žene

škola-osobnog-razvoja-naslovna

OKVIRNI RASPORED ŠKOLE

PREDŠKOLSKA

MOJE SIGURNO MJESTO

Radionica za učenje unutarnje sigurnosti i osnovnih znanja o regulaciji autonomnog nervnog sustava. Kako si pomoći, kako biti prisutnima, sada i ovdje na dobar način.

Od školske godine 2024/25., radionica Moje sigurno mjesto  integrirana je u program Povratak sebi, samostalni dio Prve godine  – PROČITAJ VIŠE

Originalna radionica se sastoji od osam radionica od 90 do 120 minuta u dva tjedna (pon – čet, popodne ili navečer). Održat će se od 23.9-5.10.2024.

Vikend varijanta za one koje ne mogu dolaziti 10 dana, održat će se od 14-15.9. 2024.
Sve žene koje ne mogu polaziti radionicu u rujnu, mogu nadoknadtit 26-27.10.2024.
Sadržaj i broj sati su jednaki.

1. GODINA

TEMELJI

Učimo vidjeti drugim očima vlastiti život i svoje unutarnje dijelove.

Dobit ćete osjećaj sigurnosti, jasnoću, više razumijevanja za sebe i druge, granice i veći osjećaj sebe.

Prva godina je priprema za dublji rad. Fokus je na unutarnjoj sigurnosti i resursnom radu. Bez toga nema stvarnog pomaka.

2. GODINA

JOŠ SIGURNOSTI I NAMIRIVANJE POTREBA

Zaranjamo dublje u sebe. Spremnije smo, vladamo tehnikama, bolje smo povezane s tijelom, već imamo sebe, imamo mir, vidimo i druge i sebe drugim očima.

Možemo nositi emocionalne promjene, ne bacaju nas više iz krajnosti u krajnost. Vrijeme je za korijene.

Upoznavat ćemo te istraživati strategije koje koristimo u suočavanju s problemima, naučiti razlikovati što nam od toga služi, a što ne. Naučit ćemo, za nas, bolje načine.
Također, učimo živjeti po sistemskim principima.

3. GODINA

NADGRADNJA, ODRASLOST

Mnogo se toga dogodilo u dvije godine: živimo radosnije, imamo jasne granice, situacije nas ne «gutaju» kao ranije, možemo s odmakom vidjeti što nam se događa.

Odnos sa samom sobom se promijenio, manje se zlostavljamo, perfekcionizam je kao «ideologija» napušten, uživamo u nesavršenostima koje si dopuštamo. Odnosi s drugim ljudima su opušteniji, s otvorenijim srcem, svijet je sigurnije mjesto.

Čak i svoju obitelj i partnere vidimo drugim očima. Ne pristajemo više na sve kao prije, imamo jasnu viziju što hoćemo.

Zvuči gotovo savršeno, zar ne? Da, sad je već dobro, ali nas muči nedosljednost, vraćanje natrag, neke smo lekcije preskočile, neki su procesi unutar nas još uvijek prejaki. Kapacitet je veći, ali još nije dovoljan. Nove navike treba dublje usidriti. Polovicom ili krajem godine događa se spontan skok na skok na višu razinu. Odraslije smo…

4. GODINA

NOVI ŽIVOT NOVA JA

Sada kad imamo sebe, možemo dublje uroniti u svoj odnos prema partnerima, izbjegavanje ili odustajanje od partnerstva.

Mitovi i zablude, otpuštanje iskrivljenja, uvježbavanje novih izbora, otvaranje ka novim mogućnostima.

U odnosu sa samom sobom već imamo jasnu sliku koja su naša glavna dva, tri neriješena pitanja koja smo otkrili u prethodnim godinama. Sad ćemo se time baviti fokusirano i temeljito.

U malim grupama imamo luksuz individualnog pristupa temama. To je prednost male boutique Škole.

Konkretne teme možete saznati na konzultacijama. Slobodno nazovite.

Što poslije?

ALUMNI

Na inicijativu žena koje su završile školu i koje i dalje žele nastaviti rad manjim intenzitetom, dva puta godišnje imamo Alumni program u kojem zaranjamo u još dublje i još intimnije teme za koje sada imamo kapaciteta.

Nastavak u Alumni program nije obavezan.

PRIJAVA

Prijava na newsletter

Upišite svoju adresu i primajte nove objave i obavijesti o novim aktivnostima mailom. Možete se odjaviti kad god poželite.