Druga godina ima program kojim zaranjamo dublje u sebe. Već smo pripremljeni radom iz protekle godine, vladamo tehnikama, bolje smo povezane s tijelom, već imamo sebe, imamo mir, vidimo i druge i sebe drugim očima. Možemo nositi emocionalne promjene, ne bacaju nas više iz krajnosti u krajnost i vrijeme je da se pozabavimo korijenima. Namijenjena je iskusnijim praktikanticama koje dulje vrijeme rade na sebi. Program se nastavlja na rad prve godine.

Upoznavat ćemo i istraživati vlastite karakterne strukture i upoznavati strategije koje koristimo u suočavanju s problemima. Razvili smo ih kao obrambene mehanizme u ranom djetinjstvu i to nam je onda bilo nužno. Sad smo odrasle i dijelovi tih strategija nas ometaju u življenju ispunjenog života punog lakoće i radosti. Nakon tri modula pripreme u četvrtom modulu ćemo se baviti odnosom s ocem, muškarcima u svom životu i seksualnošću. U svim temama ćemo se dotaknuti utjecaja na partnerske odnose.

PRVI MODUL RANI RAZVOJ 1
Strategija povlačenja – odricanje od potreba zbog sigurnosti  – “Meni ništa ne treba” – kompenzacije (strah od odbacivanja)
Strategija ovisnosti i šarma – glad za neispunjenim potrebama (strah od napuštanja)
Strategija kompenziranja “gladi” – lažna samodostatnost i neovisnost

DRUGI MODUL RANI RAZVOJ 2
Strategija izbjegavanja bliskosti i ranjivosti neovisnošću i moći
Strategija izbjegavanja bliskosti i ranjivosti zavođenjem.

(Dođe li vam nekad da biste najradije sve sravnile sa zemljom? Kad vas netko iznevjeri ili ignorira vaše potrebe? Pa bismo im najradije pokazale gdje im je mjesto i tko je tko :) .
Taj impuls odgojeno potiskujemo i budemo pristojne pa ga …
U tom agresivnom impulsu ima mnogo energije koja transformacijom postaje kreativna i konstruktivna snaga, iz potencijalne destrukcije stvaramo resurse za kreiranje. Zar to nije divno :) ? )

TREĆI MODUL RANI RAZVOJ 3 – (i utjecaj na partnerske odnose)

 Strategija odricanja od slobode u zamjenu za prihvaćanje (“tendencija k mazohizmu”)
Pasivna agresija
Simbioza – napredni (Kojoj simbiozi pripadam?)
Ponos i strah od osramoćivanja – strategija odricanja od prepuštanja i osjećaja u zamjenu za slobodu (rigidna karakterna struktura)

ČETVRTI MODUL OČEVI I KĆERI (muškarac i ja)
Očevi i kćeri (muškarac i ja) – kroz temu našeg odnosa s ocem učimo i istražujemo (te svjesno mijenjamo) obrasce koji su nas oblikovali i koji nam ne daju da se razvijemo u slobodna i ispunjena bića. Također istražujemo odnos sa svojom ženstvenošću i seksualnošću.

 

KONTAKT

 O UPISU U ŠKOLU

 

 

 

 Nadja Skazlićterapeutkinja tjelesno orijentirane integrativne terapije. Nakon desetak godina pedagoškog rada  i više od dvadeset godina poduzetništva, bogatog životnog iskustva, promjena i izazova te brojnih edukacija, sada živim život kakvog želim i pomažem drugima koji to žele: vodim školu osobnog razvoja Novi Život Nova Ja koja se bavi osnaživanjem žena koje žele uzeti život u svoje ruke. Unutar toga, osim redovnog programa Osobni razvoj, nudim i poseban program Nakon prekida: pomažem ženama koje se ne snalaze nakon razvoda ili prekida veze. Vodim grupe i individualni rad, retreate (višednevne intenzive) te radionice u Zagrebu, Puli, Splitu, Cresu/Lošinju, Sloveniji i drugdje. Vodim sistemske konstelacije, izlete s meditacijama i energetskim vježbama po raznim lokacijama u prirodi te individualna i grupna povlačenja.
Podržavam vas i potičem, pomažem da vidite iluzije i samozavaravanja, te da otkrijete svoju snagu i potencijale. Ne podržavam status jadnice, već vas motiviram da izađete iz tog stanja u kojem ste sada i oblikujete kvalitetan i ispunjen život. Radim u Zagrebu. Više na stranici: O meni  

Nadja Lošinjmala2 KONTAKT

  O školi

Škola je namijenjena onima koji žele preuzeti odgovornost za svoj život te živjeti lakše i ispunjenije. Lakoća i jasnoća su nam cilj.

Škola promatra čovjeka kao cjelovito biće te pristupa svim njegovim razinama: emocionalnoj, tjelesnoj, duhovnoj i mentalnoj. Budući da ih nije moguće razdvojiti, a današnje vrijeme potencira mentalnu razinu, dolazi do neravnoteže u razvoju pa je uspostavljanje ravnoteže preduvjet za unutarnji mir. Radimo sistematski na način da je svaki korak priprema za sljedeći. Ključna riječ je kontinuitet. Gradimo temelje pa nadgradnju. Ne skačemo s teme na temu.

Mada se radi ozbiljno, koristimo razne tehnike, ples, igre, iskustvene vježbe, zabavno je i zanimljivo. Što je također vrlo važno, s vama su u grupi osobe slične vama, koje imaju hrabrost biti iskrene i odgovorne. To su obrazovane i zanimljive osobe.

Cilj škole je osobni razvoj polaznika koji se sastoji od novih znanja i vještina te implementacije naučenog u svakodnevnom životu, s ciljem transformacije neželjenog u željeno stanje. Upoznajemo vlastite karakterne strukture i strategije kojima se branimo, a nisu učinkovite.

Kome je namijenjen program Osobni razvoj?

  • ženama koje su već sve naučile i pročitale, ali to ne donosi promjenu
  • ženama koje vjeruju da su dobro, ali nešto nedostaje
  • ženama kojima nešto nedostaje, ali vjeruju da tako treba biti u tim godinama
  • ženama koje su usamljene
  • ženama koje bi se najradije rastale, a boje se kako izgleda “život poslije”
  • ženama koje već dulje vrijeme nakon prekida ne žive potpuno ispunjen život

i svima drugima koje osjete “ono nešto” dok čitaju ovaj tekst

Danas zaista ne moramo kroz izazove ići same. Prvih 40 godina se nisam otvarala drugim ljudima i sad vidim koja je cijena toga. To zaista nije potrebno, lakše je uz sebe imati nekog neutralnog, tko te ne pozna, tko nema mišljenje što bi ti trebala ili ne bi trebala, tko te neće osuditi ma što da kažeš. Što god da se događa, to je život. Moj zadatak nije “špotati” vas, to radite odlično same, a sigurno ima još ljudi u vašoj okolini kojima to dobro ide. Ja sam na tvojoj strani, makar ću ti ponekad zrcaliti i nešto što ti neće biti ugodno. Moj je zadatak da te podržim da jasno vidiš sebe i svjesno odabereš svoj put. Nije moje da te savjetujem ili ti govorim što da radiš. Imaš svoju unutarnju mudrost, razgrnut ćemo prepreke koje ti smetaju da se s njom spojiš.

Metode rada

Različiti oblici rada imaju različite uloge i dosege. Samim razmišljanjem možemo postići male pomake, ali um ima ograničeno područje djelovanja. Kako radimo?

Neki se oblici rada kontinuirano provode, neki povremeno, ovisno o specifičnosti teme. Zanimljivo je i dinamično.

 GRUPNI RAD/RADIONICE

Ovdje nije riječ o klasičnim psihoterapijskim grupama, ne analiziramo vaša stanja i probleme pred grupom. Grupni rad se  sastoji od predavanja, iskustvenih vježbi, raznih oblika tjelesnih aktivnosti prilagođenih mogućnostima polaznica i mnogo zabavnih i veselih sadržaja. Cilj je naučiti nova znanja, upoznati svoje obrasce i modele kroz iskustvene vježbe i promjene implementirati odmah u život. Kombiniramo rad umom (učenje) i tijelom, jer bez kontakta s tijelom NEMA POMAKA.Pri tome ne mislim na klasično vježbanje, već na prihvaćanje tijela kao izvora informacija i učenje komunikacije sa sobom kroz tijelo.
Uz grupni rad je korisno kombinirati i individualni rad, jer su komplementarni, svaki ima drugačiju ulogu. Individualan rad je koristan, jer svaka osoba ima drugačiju životnu priču i treba drugačiji pristup. U njemu sudjelujemo samo vi i ja i nježno prolazimo kroz teme koje se pokažu, žele iscijeliti.

 INDIVIDUALNI RAD

Individualni rad je obavezan, komplementaran je grupnom radu, nadopunjuju se i imaju različitu svrhu.

Individualni rad  integrira rad na tijelu, emocijama, duhu i umu. Dio je duhovne / emocionalne/ mentalne higijene. Radim s ljudima koji rade na sebi, zapeli su, iscrpili su metode koje su sami mogli primijeniti (knjige, promišljanje, meditacije, molitve, razne radionice) i jasno im je da su stali, da im treba pomoć, jer očito neke dijelove svoje dinamike ne vide.  Razgovorom i jednostavnim iskustvenim vježbama zajedno nalazimo nova rješenja.

Ponekad jedan sat razgovora može donijeti veliki pomak. Prijatelji mogu mnogo doprinijeti, ali oni ne mogu biti objektivni. Imaju svoje želje, svoje “naočale”kroz koje gledaju vašu situaciju. Razgovor s neutralnom osobom koja ima iskustvo slično vašem, a ujedno zdrav odmak te edukaciju i praksu, može biti upravo ono što u ovom trenutku trebate.

Najbolji rezultati se postižu ukoliko radimo kontinuirano dulje vrijeme, bez prekida. Također su za akutne situacije odlični individualni retreati (povlačenja).

Napominjem da ne radim s klijentima koji imaju psihijatrijske dijagnoze i psihičke bolesti. Nisam psihoterapeut i nisam educirana za takav rad. Ako ste u dvojbi, nazovite me.

 

 Osim individualnog i grupnog rada…

…radimo kroz višednevne retreate, jednodnevne i vikend radionice u prirodi, sistemske konstelacije, aktivni rad s tijelom (vježbe, energetske vježbe, ples i drugo).

 

Koji su ciljevi programa?

  • Upoznati istinsku sebe, otkriti velove koji nas pokrivaju i ne dozvoljavaju nam da se osjetimo kao ŽIVA I SRETNA BIĆA
  • Okružiti se ljudima koji nas podržavaju i uživaju u Novoj Ja.
  • Učiti iz iskustva drugih i skratiti put.
  • Naučiti iz svoje priče  – da ne ponavljamo iste greške – nepotrebno je i dosadno
  • Bolje razumjeti sebe i druge te unaprijediti odnose s njima
  • Sigurnije ulaziti u odnose i imati sebe u odnosima
  • Pronaći ženu u sebi koja godinama čuči i čeka da se smije punim glasom i da konačno zapleše tim svojim bokovima
  • Upoznati nove pozitivne ljude koji će nam donijeti novo svjetlo u život (jer su možda mnogi “stari” ljudi nestali preko noći).

 Izvori:

Program se bazira na:
– psihologiji ranog razvoja djeteta terapijskog pravca Object relations
– tjelesno orijentiranoj terapiji Bioenergetika i Core Energetics prema učenjima dr. Johna Pierrakosa, Wilchelma Reicha, Alexandera Lowena i drugih
– obiteljskim konstelacijama prema Bertu Hellingeru te autorima novijih smjerova u konstelacijskom radu
– osnovama energetskog rada po Barbari Brennan
– meditacijama, pokretu i plesu, iskustvenim vježbama te drugim oblicima rada s tijelom
–   osnovama KTM (kineske tradicionalne medicine)
–   raznim drugim izvorima i autorima

Škola Novi Život Nova Ja je program za osnaživanje žena.
S muškarcima radimo izvan školskog programa: individualno te putem sistemskih konstelacija i radionica u prirodi.

O UPISU U ŠKOLU